Projektowanie strony www – kontakt z klientem
<!–start–>Od samego początku egzystencji pojęcia powstawanie stron internetowych w formie komercyjnej istnieje jeden nieunikniony detal – kontakt z klientem. Powstawanie witryny www dla kontrahenta wiąże się z koniecznością dobrych relcji. W większości przypadków wizja zleceniodawcy stoi w sprzeczności z twórczością projektantów. Dlaczego tak jest i skąd bierze się problem?
Otóż osoby bądź spółki świadczące wyspecjalizowane usługi posiadają duże praktykę w tym co robią. Z tego też powodu po prostu wiedzą, w jaki sposób warto wyprodukować stronę by ta przyniosła oczekiwany dochód pieniężny. Istnieje wiele mniejszych bądź większych czynników, które mają swoje uzasadnienie w zrealizowaniu. Na przykład optymalizacja SEO już na poziomie zaprojektowania witryny to niełatwe zadanie, o którym klienci w bardzo wielu sytuacjach nie mają pojęcia.
Jak pogodzić obydwie strony, by dojść do porozumienia. Otóż rozwiązanie jest bardzo intuicyjne i najprawdopodobniej najskuteczniejsze – kompromis. Wielokrotnie będziemy musieli dojść do pewnych ustępstw, żeby nabywcy przystali na współpracę. Projektantów stron ratowć może wyłącznie znakomita argumentacja spersonalizowanych działań. Przykładowo. dlaczego logo powinno być w formie tekstowej a nie graficznej, dlaczego warto pisać łatwe w odbiorze artykuły oraz wiele, wiele więcej.
Przy dobrych kontaktach klienci skłonni są do zaufania naszemu doświadczeniu.
No related posts.