Strony internetowe Radom
kontakt
Strony internetowe
strony internetoweProfesjonalne strony internetowe to innymi słowy dochodowe strony internetowe, które są idealnym miejscem na reklamę Twojej firmy w sieci. Nie czekaj, zadzwoń pod nr. 503-146-490 i uzyskaj więcej informacji. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie - wysoka jakość i duże doświadczenie gwarantują solidne wykonanie usługi. Zapraszamy.

Logo, slogan i kolory

Data: Styczeń 23, 201414:33

Przed rozpoczęciem budowy strony internetowej WWW dla korporacji warto przeznaczyć czas na ustalenie pewnych szczegółów, które będą nas reprezentowały. Mówię tu o trzech najważniejszych szczegóły, dzięki którym w przyszłości można promować własną markę – logo, slogan , a dodatkowo kolory. Dlaczego tak warto ustalić je na początku? Zachowanie tych trzech elementów na stronie internetowej WWW, wizytówce czy wręcz w biurze spowoduje iż nasza firma będzie postrzegana jako fachowa. Niezależnie od tego czy potencjalny klient odwiedzi nas osobiście, poprzez witrynę www czy jedynie otrzyma wizytówkę od polecającego. Dzięki dobremu marketingowi, połączenie charakterystycznych, dobrze dobranych barw pozostanie w pamięci klienta na bardzo długi okres czasu i będzie rozpoznawane w wielu miejscach. Na billboardzie, w gaziecie czy ulotce.

Jakie powinno wyglądać logo? Symbol reprezentujący spółkę powinien być relatywnie prosty i unikatowy, dzięki czemu będzie łatwy do zapamiętania. Trudne rozwiązania rzadko kiedy przynoszą pozytywne skutki. Spójrzmy na logo dużych korporacji – na przykład operatorów komórkowych. Wszyscy ludzie znamy je od bardzo dawna i kojarzymy je bez kłopotu. Dążenie do tego samego w wypadku naszej spółki jest priorytetowym celem marketingowym.

Slogan – co to jest? Slogan to w znaczącej liczbie przypadków krótka fraza – jedno zdanie – opisujące rodzaj naszej działalności. Powinno się utworzyć opis stosowny do rodzaju wykonywanych usług – w zależności czy będzie to firma meblowa, przeprowadzkowa, remontowa, fryzjerska czy związana z gastronomią. Genialny slogan powinien być krótki, wpadać w ucho i identycznie jak logo – być łatwy do zapamiętania.

Ostateczną, lecz nie najmniej istotną rzeczą jest zestaw barw. Tysiące osób na świecie poświęca cały swój wolny czas na badanie psychologii koloru. Dobrze dobrana paleta kolorów dla strony czy wizytówki powinna przyjemnie się kojarzyć , a oprócz tego nie gryźć sama ze sobą. Przykładem dobrze dobranego loga, sloganu i kolorystyki może być strona www.apisoft.pl Posłużę się tutaj wyłącznie w wielu wypadkach używanymi kolorami na portalach internetowych, żeby zobrazować w jaki sposób można wyselekcjonować dla nich odpowiednią kolorystykę:

  • czerwony – silny kolor z którym wiąże się odwaga i moc,
  • niebieski – inteligencja, pogoda, logika, spokój,
  • żółty – optymizm, zaufanie, życzliwość,
  • pomarańczowy – ciepło, bezpieczeństwo, zabawa,
  • czarny – przepych, urok, wydajność, elegancja,
  • biały – higiena, czystość, prostota.

Dzięki powyższej krótkiej liście powinniśmy wiedzieć wstępnie jakich kolorów warto unikać, a nad jakimi zastanowić się przy wyborze palety barw.

No related posts.