Strony internetowe Radom
kontakt
Strony internetowe
strony internetoweProfesjonalne strony internetowe to innymi słowy dochodowe strony internetowe, które są idealnym miejscem na reklamę Twojej firmy w sieci. Nie czekaj, zadzwoń pod nr. 503-146-490 i uzyskaj więcej informacji. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie - wysoka jakość i duże doświadczenie gwarantują solidne wykonanie usługi. Zapraszamy.

Logo, slogan i kolory

Data: Wrzesień 5, 201314:20

Przed rozpoczęciem budowy strony internetowej dla spółki warto poświęcić czas na ustalenie pewnych detali, które będą nas reprezentowały. Mam na myśli trzy bardzo istotnych elementach, dzięki którym w późniejszym czasie można wypromować swoją markę – logo, slogan , a oprócz tego kolory. Dlaczego tak warto ustalić je na początku? Zachowanie tych trzech elementów na witrynie www, wizytówce czy nawet w biurze sprawi iż nasza firma będzie postrzegana jako profesjonalna. Niezależnie od tego czy potencjalny kontrahent odwiedzi nas indywidualnie, poprzez witrynę www czy jedynie otrzyma wizytówkę od polecającego. Dzięki dobremu marketingowi, połączenie charakterystycznych, dobrze dobranych barw pozostanie w pamięci nabywcy na bardzo długi czas i będzie rozpoznawane w wielu miejscach. Na billboardzie, w gaziecie czy ulotce.

Jakie powinno wyglądać logo? Symbol reprezentujący firmę powinien być stosunkowo łatwy i unikalny, dzięki czemu będzie łatwy do zapamiętania. Skomplikowane rozwiązania rzadko kiedy przynoszą pozytywne skutki. Spójrzmy na logo dużych firm/spółek/korporacji – przykładowo operatorów komórkowych. Wszyscy ludzie znamy je od bardzo dawna i kojarzymy je bez kłopotu. Dążenie do tego samego w przypadku naszej firmy jest zasadniczym celem marketingowym.

Slogan – co to jest? Slogan to w wielu wypadkach krótka fraza – jedno zdanie – opisujące rodzaj naszej działalności. Należy wykonać opis odpowiedni do typu wykonywanych usług – w zależności czy będzie to firma meblowa, przeprowadzkowa, remontowa, fryzjerska czy związana z gastronomią. Dobry slogan powinien być krótki, wpadać w ucho i bardzo podobnie jak logo – być łatwy do zapamiętania.

Ostatnią, lecz nie najmniej ważną rzeczą jest zestaw barw. Tysiące osób na świecie poświęca cały swój wolny czas na badanie psychologii koloru. Dobrze dobrana kolorystyka dla strony czy wizytówki powinna przyjemnie się kojarzyć oraz nie gryźć sama ze sobą. Przykładem dobrze dobranego loga, sloganu i kolorystyki może być strona www.apisoft.pl Posłużę się tutaj wyłącznie zazwyczaj używanymi kolorami na stronach internetowych, aby zobrazować w jaki sposób można wyselekcjonować dla nich odpowiednią kolorystykę:

  • czerwony – silny kolor z którym wiąże się odwaga i moc,
  • niebieski – inteligencja, pogoda, logika, spokój,
  • żółty – optymizm, zaufanie, życzliwość,
  • pomarańczowy – ciepło, bezpieczeństwo, zabawa,
  • czarny – przepych, urok, wydajność, atrakcyjność,
  • biały – higiena, czystość, prostota.

Dzięki powyższej krótkiej liście powinieneś wiedzieć wstępnie jakich kolorów warto unikać, a nad jakimi zastanowić się przy wyborze palety kolorystycznej.

No related posts.